The power of because von Wladislaw Jachtchenko

video locked

Über den Vortrag

Der Vortrag „The power of because“ von Wladislaw Jachtchenko ist Bestandteil des Kurses „20 Best Communication Hacks: Influence and Persuade People (EN)“.


Quiz zum Vortrag

  1. Susan Langer's explanation regarding her famous XEROX experiment why bad reasoning is sufficient for many people is, that they act in their everyday lives according to their habits and thus are convinced already by only hearing the signal word "because".
  2. The famous XEROX experiment of the American psychologist Susan Langer has shown that people pay close attention to profund justifications.
  3. The famous XEROX experiment of the American psychologist Susan Langer has shown that people can successfully queue-jump by copying body language.

Dozent des Vortrages The power of because

 Wladislaw Jachtchenko

Wladislaw Jachtchenko

Wladislaw Jachtchenko ist mehrfach ausgezeichneter Experte, TOP-Speaker in Europa und gefragter Business Coach. Er hält Vorträge, trainiert und coacht seit 2007 Politiker, Führungskräfte und Mitarbeiter namhafter Unternehmen wie Allianz, BMW, Pro7, Westwing, 3M und viele andere - sowohl offline in Präsenztrainings als auch online in seiner Argumentorik Online-Akademie mit bereits über 52.000 Teilnehmern. Er vermittelt seinen Kunden nicht nur Tools professioneller Rhetorik, sondern auch effektive Überzeugungstechniken, Methoden für erfolgreiches Verhandeln, professionelles Konfliktmanagement und Techniken für effektives Leadership.

Kundenrezensionen

(1)
5,0 von 5 Sternen
5 Sterne
5
4 Sterne
0
3 Sterne
0
2 Sterne
0
1  Stern
0